My Hero - Paramore.

jag har tänkt på en grej, woooww, kan jag tänka ?
nej, men seriöst.
när man går in på en blogg är ju det första man ser headern
är inte den snygg tror jag att ungefär 70 % trycker ner bloggen eller bara bläddrar igenom lite snabbt.
ytligt, fast ska jag bara helt ärlig gör jag nog också så.
liksom istället för att läsa vad personen egentligen vill säga, så kollar man bara på bilderna.
och då är det ju synd om mig, nu när min blogg ser ut såhär....
men jaja.
en grej som är jätte jobbigt är att det inte går att göra något mellanrum mellan raderna.
det blir det när jag skriver men inte när det har publicerats.

jag vet inte, men det ser så tråkigt ut utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0